Newest pictures

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

TBR RALLY 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

ORC RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

Haspengouw rally : Franky Boulat net niet op het podium van de M cup.

Dankzij onze trouwe partner Champion Lubes kunnen we dit jaar deelnemen aan de nieuwe RACB M-Cup. De eerste wedstrijd was afgelopen zaterdag de Rally van Haspengouw. De ambitie was toch om één van de 3 podiumplaatsen te bemachtigen in de M-cup. Dat dit niet eenvoudig ging zijn bleek al snel na een blik op de deelnemerslijst. Acht snelle M’s stonden aan de start met dezelfde aspiratiesn, zowel 3 serie als 1 serie. Vooral Braeckevelt, Diels en Vandenberghe waren de grote concurrenten voor het podium van de M-Cup.

We waren meteen goed wakker want op de eerste proef Halle Booienhoven draaiden we meteen de allereerste scratch in de nieuwe M-cup, 1.1 seconde voor Vandenberghe met de supersnelle 1-serie.

Na de eerste lus van 3 proeven stonden we op schitterende 15 plaats algemeen als 2de in de M-Cup !  Dit tempo konden we de volgende 2 lussen aanhouden en normaal gezien hadden we daarmee zicht op de 2de plaatse in de M-cup met een algemeen resultaat tussen de 12de en 14de plaats algemeen. Tobi was supersnel de ganse dag en op regelmaat de snelste – proficiat aan Tobi.

Op het einde van de 3de boucle begonnen echter de problemen. Er was een motorstoring en geen vermogen meer boven de 4.000 toeren. Op Gelmen verloren we hierdoor zeker al een 20-tal seconden. In de servicezone werd een kapotte trillingsdemper vastgesteld die ervoor zorgde dat de krukassignalen niet goed werden geregistreerd. De service crew is er in geslaagd een fantastische job te doen door deze te vervangen, maar 15 minuten extra tijd was noodzakelijk wat resulteerde in een straftijd van 2.30 minuten. Alles bleek nog niet verloren aangezien we toch nog zicht hadden op een mooi eindresultaat algemeen en een 4de plaats in de M-cup.

Na een lange maar schitternde en spannende dag rally rijden hebben we als team een mooie eindresultaat neergezet!  Ondanks dit probleem en de straftijd van 2.30 minuten zijn we toch nog 17de algemeen geworden en nog 4de in de M-cup! Buiten de  trillingsdemper heeft onze Champion Lubes M3 gedraaid als een klokje, was het serviceteam op zijn best en piloot en copiloot in vorm. Zonder deze mechanische tegenslag had een podiumplaats in de M-Cup zonder problemen mogelijk geweest.

Als team hebben we getoond dat we klaar zijn voor de rest van het seizoen! Een grote dank gaat uit naar ons fantastisch serviceteam dat mede verantwoordelijk is voor dit resultaat – Het werk zaterdagavond heeft getoond dat rally een echte teamsport is !