Newest pictures

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

TBR RALLY 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

ORC RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

Haspengouw rally : Vroege opgave voor Chris Van Woensel door een mechanische breuk.

Chris Van Woensel en Rik Snaet keken, samen met hun fans en sponsors, uit naar de start van het Belgisch rallykampioenschap in de Rally van Haspengouw. Deze winter investeerde het team immers in een Mitsubishi Lancer WRC, een wagen die in 2004 te zien was in het Wereldkampioenschap Rally met Gigi Galli aan het stuur. De agressief ogende Mitsubishi werd in de bekende zwart-rode Yokohama-kleuren gepresenteerd aan het Belgische rallypubliek in Landen.

Chris had vooraf amper enkele kilometers met zijn nieuw wapen gereden, maar hij was toch danig onder de indruk van die eerste kennismaking.

“Ik had nooit gedacht dat het verschil met onze Subaru van vorig jaar zo groot zou zijn. Ik heb 9 ronden gereden op Circuit Zolder en ik was meteen overtuigd van het potentieel van onze Lancer. Het chassis is veel stabieler, de wagen stuurt heel direct en scherp en het schakelsysteem aan het stuur zorgt ongetwijfeld voor tijdswinst. Om niets aan het toeval over te laten, kwam Bob de Jong, de vorige eigenaar, ons dit weekend in Landen bijstaan.”

Met het nummer 22 op de deuren, gingen Chris en Rik zaterdagochtend op jacht naar de zege in Haspengouw. Na een bemoedigende derde tijd op de allereerste proef, sloeg de pechduivel toe op de tweede proef in Zepperen…

“Op de eerste proef ging ik even rechtdoor. We misten een remzone en moesten omkeren. Dat ik toch nog de derde tijd draaide was een verrassing, want ik ging zeker nog niet voluit. Maar, op de tweede proef, op het onverhard in Zepperen, ging de ophanging achteraan stuk. Het achterwiel stond helemaal scheef onder de wagen en met moeite kon ik de wagen op de baan houden. We zijn voorzichtig naar de finish gereden, maar daar moesten we de handdoek in de ring werpen. Met nog een proef te rijden voor de service, was het onmogelijk om verder te rijden. Dat kan gebeuren, want autosport is en blijft een mechanische sport, maar ik ben wel heel enthousiast over het potentieel van onze Lancer WRC.”