Newest pictures

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

TBR RALLY 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

ORC RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

BRC 2015 : technologie Safety Tracking.

Omdat veiligheid primordiaal is in de rallysport, is het essentieel dat de wedstrijdleiding op elk moment kan zien waar de deelnemers zich op het parcours bevinden en of ze al dan niet assistentie nodig hebben. De moderne technologie maakt het mogelijk om in real time de bewegingen van de auto's te volgen via een Safety Tracking System, een instrument dat al jaren gebruikt wordt in de Geko Ypres Rally. RACB Sport wenst dit systeem te veralgemenen in het Belgian Rally Championship. Omdat er verschillende leveranciers zijn die een STS hebben ontwikkeld, werd door de Homologatie- en veiligheidscommissie Rally van RACB Sport, geleid door Jan Vervisch, een lastenboek opgemaakt waar elk systeem aan moet voldoen.
Leveranciers die een Safety Tracking System hebben ontwikkeld, krijgen de kans op hun kosten de kwaliteiten van hun systeem te bewijzen tijdens een manche van het BRC 2015. Tijdens de test moet het systeem 25 auto's volgen op de klassementsproeven en op de verbindingen, terwijl de geïntegreerde "gele vlag" gebruikt zal worden voor de veiligheidsauto's die het parcours openen. De Tracking Systemen moeten trouwens tegelijkertijd 8 klassementsproeven en 3 rally's kunnen verwerken.