Newest pictures

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

TBR RALLY 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

ORC RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

Kurt Olivier haalt beste resultaat ooit in Ieper.

We startten met een mooie overwinning in de Pinto Cup tijdens de Rallysprint van Moorslede maar sindsdien bleven we zonder punten achter. De tijden op de tabellen waren goed maar verschillende kleine technische problemen deden ons steeds de das om.
Voor de Ypres Historic Rally werd gekozen voor een compromis en kwam Kurt met dezelfde wagen aan de start dan in 2013 en voor de gelegenheid nam Tom Fieuw nog eens de nota’s voor zijn rekening.
De verkenning voor de rally verliep vlot maar tijdens de testritten op woensdag brak de versnellingsbak van de Escort. We waren van plan de reservebak te monteren maar kregen toen spontaan een competitieve versnellingsbak aangeboden door Nico Wyffels. Ons team deed het nodige en de wagen stond op vrijdag klaar om deze lange en zware rally aan te vatten.
Kurt en Tom hebben samen reeds een 10-tal deelnames in Ieper op hun palmares waardoor er met gezonde ambitie gestart werd. Net zoals in 2013 zouden we proberen de ganse rally foutloos te blijven en aan een correct tempo de proeven af te werken. Vorig jaar konden we het gebrek aan vermogen t.o.v. de snelste wagens compenseren met onze wendbare Escort op de soms vettige wegen maar de zonnige omstandigheden voor deze editie waren opnieuw in het voordeel van de wagens met dikkere motoren.
We startten op vrijdag met respectievelijk een 13de en 14de tijd op 47 deelnemers en eindigden daarmee na de eerste lus op een 12de plaats.
Zaterdag stond het grootste deel van de proeven op de agenda met naast het gekende werk de gloednieuwe proef Vleteren. We reden constant tijden net buiten de top 10 en gezien de omstandigheden waren we daar meer dan tevreden mee. Ook de samenwerking in de wagen liep goed. Het was niet te merken dat het duo al 8 maanden geleden hun laatste rally samen reed en het was genieten voor piloot en co-piloot! Na goed ¾ wedstrijd kwamen we als 12de binnen in Boezinge voor de laatste service en konden we vertrekken voor de laatste drie proeven. Op Vleteren moest Eric Devos aan de kant en aan de start van de laatste KP Watou moest Piet Declercq ook de handdoek in de ring gooien. Op die manier kwamen we alsnog op een 10de plaats algemeen terecht en we sloten af met een 9de tijd algemeen op de KP zelf. Met deze 10de plaats herhalen we onze prestatie van 2013! We eindigden ook tweede in de klasse en waren “officieus” eerste Pinto.