Newest pictures

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

TBR RALLY 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

ORC RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

Ypres Historic Rally : Kurt Olivier wil foutloos rijden aan een strak tempo.

Na een schitterende start met de overwinning in de Pinto Cup tijdens de Rallysprint van Dadizele keek het team halsreikend uit naar de rest van het seizoen. De eerstvolgende afspraak was de TBR Rally maar door een administratieve fout konden we niet starten… Aangezien er in de Pinto Cup twee “schrapresultaten” zijn was dit een spijtig voorval maar het seizoen is/was nog lang. Na de TBR Rally was het dan de beurt aan de ORC Rally te Oostrozebeke. Deze wedstrijd verliep met meerdere hoofdrolspelers voor de ereplaatsen in de Pinto Cup. Na 9 KP’s stonden 5 teams op niet minder dan 16 seconden van elkaar. Voor Kurt Olivier was de eerst plaats moeilijk haalbaar maar er werd gestart met het mes tussen de tanden voor de laatste drie proeven. Kurt reed opnieuw de snelste tijd en mathematisch lag alles nog open. Groot was dan natuurlijk de ontgoocheling toen de motor op de voorlaatste proef afsloeg en niet meer startte. Een klein elektrisch probleem gooide ons uit deze spannende finale en we moesten weer naar huis zonder punten. Nog steeds geen man over boord en kort na de ORC Rally stond al de 12 uren van Wervik op het programma. Daar schoot iedereen in de Pinto Cup weer snel uit de startblokken. Iedereen tilt elkaar naar een hoger niveau en de kameraadschap onderling groeit. Nu al kunnen we zeggen dat de Pinto Cup een zeer geslaagd initiatief is! Na de eerste 3 KP’s stond alles opnieuw zeer dicht bij elkaar, met Kurt Olivier aan de leiding, 3 seconden voor op Roelens, nipt gevolgd door Van Nieuwnhuyze, maar net voor de 4de KP viel de motor opnieuw stil en waren we opnieuw gedwongen tot opgave .
De snelheid is zeker aanwezig, de samenwerking tussen Kurt en de “nieuwe” co-piloot Jasper loopt ook gesmeerd maar rallysport is nu eenmaal een sport die afhankelijk is van techniek. In het verleden moesten we al door dergelijke periodes en ook nu zijn we ervan overtuigd dat de oplossing zal gevonden worden en dat we deze – mindere - pagina snel kunnen omslaan.
Komend weekend staat al de volgende rally op het programma. Nu is het nog eens de beurt aan Tom Fieuw om de nota’s te lezen voor Kurt in de Ypres Historic Rally. Er zal gereden worden in de configuratie van 2013 waar het team in hun 50ste wedstrijd samen een schitterend resultaat boekte en als 10de algemeen over het podium mocht. Doelstelling is – net als in de vorige deelnames te Ieper – foutloos rijden aan een strak tempo en we zien wel waar we daarmee komen. We starten in het Nationaal gedeelte met nummer 312.