Newest pictures

ESCORT RALLY SPECIAL 2023

RALLY STADEN 2023

TBR RALLY 2023

YPRES RALLY 2023

WERVIK RALLY 2023

ORC RALLY 2023

SEZOENS RALLY 2023

MONTEBERG 2023

RALLYLEGEND SAN MARINO 2022

RALLY VERMENTINO 2022

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2022

ELBA RALLY 2022

WRC YPRES 2022

RALLY STADEN 2022

WERVIK RALLY 2022

SEZOENS RALLY 2022

RALLY KORTRIJK 2021

CONDROZ RALLY 2021

HEMICUDA 2021

RALLYLEGEND SAN MARINO 2021

RALLY VERMENTINO 2021

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2021

RALLY YPRES BELGIUM 2021

RALLY STADEN 2021

MONTEBERG 2021

Rallylegend San Marino 2020

Review 10 years Monteberg 2020

Adriatico 2020

Rallylegend San Marino 2019

Rally Condroz 2019

Hemicuda Rally 2019

Aarova Shortrally 2019

Omloop 2019

Rally Staden 2019

Rally Ypres 2019

Wervik Rally 2019

ORC Rally 2019

Sezoens Rally 2019

Monteberg 2019

Rally de Wallonie 2019

Condroz Rally 2018

Rallylegend San Marino 2018

AAROVA RALLYSPRINT 2018

Hemicuda Rally 2018

Ypres Rally 2018

Wervik 2018

Sezoens 2018

Monteberg 2018

Wallonie 2018

Condroz 2017

Oudenaarde 2017

Staden 2017

OMLOOP VAN VLAANDEREN 2017

Hemicuda 2017

Ypres Rally 2017

Condroz Rally 2019

Condroz Rally 2019

Rally De Wallonie : Jonas Langenakens opgave na veel mechanische pech.

Ten huize Langenakens zal de 31ste Rallye de Wallonie niet als een hoogvlieger onthouden worden. Op vrijdagavond wist Jonas het publiek op de banken te krijgen door bijzonder spektaculair de rondjes bovenop de Naamse Citadelle af te werken. Tijdens de afdaling merkte Jonas dat de motor van de Evo VIII warm liep en niet meer over het volle vermogen beschikte. Meteen ging Jonas van het gas af om geen verdere schade op te lopen. Dit resulteerde in een matige 26ste openingstijd. Een blik onder de motorkap leerde al snel dat één van de waterdarmen was losgekomen. Iets wat zich de dag later helaas nog eens zou herhalen. De motor werd tijdens de servicebeurt verder nagekeken. Niets abnormaals te bespeuren zodat de Landenaar de dag erna opnieuw van start kon gaan. Met de ogen meer op de temperatuurmeter gericht dan op de weg, werd bijzonder voorzichtig gestart. Maar alles bleef perfect normaal… Stelselmatig werd het ritme verhoogd zodat de Evo’s van Collard en Cunin in het vizier kwamen. Cunin ging op de proef van Vedrin voor de bijl zodat de ogen werden gericht op de snelle Collard in diens Evo X. Helaas kwam het nooit tot een echte strijd. Voor de tweede doortocht op Natoye opnieuw een matige tijd op de tabellen. Opnieuw een darm gelost, die van de intercooler deze keer…. Heel wat seconden gingen verloren, maar zonder veel erg kon de wedstrijd worden verdergezet. Tot overmaat van ramp kwam een waterdarm opnieuw los op de proef van Vedrin en was het helaas game over voor Jonas Langenakens en co Kenneth Delvaux. “Die darmenhistorie is iets wat me nog lang zal achtervolgen, je zou het er zelf van op je darmen krijgen,” blikt Jonas teleurgesteld terug. “Sinds de wagen werd aangekocht, werd de motor volledig vernieuwd, maar die problemen met de water- en luchtdarmen zijn een spijtige erfenis uit het verleden die we tijdens de wedstrijd zelf niet opgelost kregen. We zijn nu al hard aan het werk om hiervoor een oplossing te bedenken. Dit kan en mag niet meer gebeuren! Een rally om snel te vergeten. Iedere keer wanneer we ook maar een beetje in het ritme kwamen, was er wel een probleem waardoor we onze opmars in het klassement moesten staken. Dit weekend was voor niemand leuk. Ik hoop dat we de problemen snel kunnen wegwerken en dat ik nog uitvoerig kan testen om de ophanging en werking van de differentiëlen verder te verbeteren, zodat we er in Bocholt, met nieuwe moed, opnieuw staan en er weer voluit tegenaan kunnen gaan!”